Kawan Abidsufi =)

Wednesday, August 18, 2010

SURAT UNTUK PEMBACA =)


tinta merah jambu
alexandria,egypt.


Assalamualaikum w.b.t,
Buat pembaca...

Hehe... saye harap sume pembaca tinta merah jambu neh sihat dan ceria selalu macam saye hikhikhik.. Alhamdulillah, amiiinnn... Sebenarnyew, tujuan saye datangkan entri neh sebab... tah lew. Saye pun xtau kenape. Hihi..

Banyak gelak lak saye neh. Sebenarnyew, sajew nak test tulisan pink neh atas background baru saye neh. Hikhikhik...
Bukan apew, sebelum2 neh saye ade dapat komen dari pembace. Dieowang komplen katenyew xnampak tulisan la, pink sangat la, sakit mate la, tu la, neh la...hehe... Disebabkan tu lah saye menukar background demi pembaca yang tersayang. Yang penting hepi =)

Mekaceh banyak kepade pembaca2 blog saye sebab sudi mengomen dan bagi pendapat. Dengan komen2 dari kalian lah saye sentiasa bersemangat memperbaiki blog yang x seberape neh. Dan dengan harapan yang menggunung, saye berharap semoga tinta merah jambu neh mendapat pengunjung yang ramai dan idea saye juga mencurah2 untuk dikongsi bersame pembace =)

Dikesempatan ini jugak, saye nak ucapkan tahniah kepada sume kawan2 saye yang berjaya dalam periksa baru2 neh. Kepada yang kurang bernasib baik, anda bukanlah x hebat, gagal sekali bukan bermakne gagal sampai bile2. Semoga hari neh lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari neh.. begitulah sampai bile2 =)

Emmm... tu jew la kot untuk kali neh. Lagipon sajew2 jew neh. Saye akan pastikan entri2 yang saye post kat tinta merah jambu neh, sentiasa best dan x bosan la. Hehe... Opsss... sebelum saye terlupe, rasenyew sempat lagi saye ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN dan SELAMAT BERPUASE =)
Semoga puase kali neh lebih banyak mendapat berkat dan manfaat buat kite. Ilal liqo' =)

Sekian, wassalam
.

salam sayang,
abidsufi =)

2 comments:

  1. ee sakitnye mataku...
    mcm pink panter la..hehe
    best la da makin power..
    kena tabik la cmni..
    pjg tulis..ni bukan test lagi dah=)

    ReplyDelete
  2. haha...
    koba tinta merah jambu.
    opkos la all pink =)

    ala.. xdek la sePOWER cikgu habib.
    bnyak kene blaja lg neh.
    masih serba kekurangn.

    huhu...
    tu la deh bile dpt menaip =p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails